Goeiemorgen :-)

We werden vanochtend wakker in het hotelletje... Mijn haar door de war en ik keek naast me en zag datRob met zijn telefoon aan het spelen was.

'Goeiemogguh'
- Dubbidub
'Whatsup?'
- Die bedden! Mijn rug! AARRGGHHHH

Whahahaha. Het stoort mij niet bijzonder, okeej, het ligt een beetje hard, maar ik dacht dat ik degene was met rugklachten. Er staat hier nog een extra bank/bedachtig iets, enRob begon gelijk over een schroevendraaier en matrassen overzetten etc. Dus mochten we een narekening van 250 euro krijgen ivm molestatie van het extra bed, dan is die geheel voor Rob's rekening! Hahahaha.

Ik vind het luxieus hier, maar Rob zit te bitchen over het afgewerkte hout bij de lift, de muur die niet goed weggewerkt is, het raam dat akelig kraakt, en allerlei details die hij onder vakmanschap verstaat.Hij zit echt naar alles te kijken.Ik heb gevraagd offie gay was dat hij meer oog voor het meubilair had ipv voor mij, en gezegd dattie niet zo moest nuilen. Muhahaha. Goeiemorgen Praag...

*zwaait het raam open om eruit te gaan hangen roken*

Wow... Lekker mistig! Het beloofd een warme dag te worden.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!