Het hotel

Even rond half zeven kwamen we aan bij het hotel. Het is ontzettend groot, en telt een aantal verdiepingen en bijgebouwen. We hebben ons aangemeld bij de receptie en zijn toen onze bagage gaan halen, en naar onze kamer gegaan. (kamer 213, svp geen pizza's bestellen, en doe je dat wel, doe het dan op Rob's naam). Ze hebben hieruiteraard een winkeltje met swarovski kristal, een restaurant, een pub, een bar, een lounge, massagestoelen,en heel belangrijk; wifi. 1 van mijn grootste levensbehoeftes.

Nadat we op onze kamer kwamen,is Rob gaan douchen, en ben ik gelijk mijn security code gaan halen voor de wifi en ben ik eens door het hotel gaan rondsnuffelen.Rob en ik hadden best wel trek dus ik besloot alvast het restaurant te gaan zoeken, waardoor ik richting de tuin moest. Ineenszag ik het volgende voor me:

WE HEBBEN HET BOS IN DE ACHTERTUIN!!!

Echt onwijs cool! En zoals Momo alzo goed zag,is erook een speeltuin en een zandbak.Het zand zal nu nog wel nat zijn van de regen, maar ik heb gehoord dat er volop zon komt de komende dagen dus wie weet of we er nog in gaan spelen. Het restaurant had ik in ieder geval gevonden...

Eenmaal terug op onze kamer heb ik even wat foto's genomen van de hotelkamer:

Vervolgens zijn we naar het restaurant gegaan waar we ontzettend lekker gegeten hebben. 2 mega-schnitzels met frietjes gingen er wel in. Uiteraard had onze Rob wel een lekker 'pilsje' verdiend, en tot zijn grote verbazing kreeg hij praktisch een halve liter. Dat zakte lekker in. Hij was natuurlijk al bek af van het rijden, maar na het biert'je' had hij het toch wel behoorlijk snel gezien en is nu al zo'n anderhalf uur in dromenland. Ik heb mezelf daarna ook maar eens onder de douche gezet, en serieus; deze douche is beter dan de mijne thuis, ik zweer het.

We gaan morgenvroeg tijdens het ontbijt wel bespreken wat er op de planning staat. Jeweetwel, het ontbijt in de ontbijtzaal tussen 07:00 en 10:00. Daarvoor ga je eerst de gigantische lange gang met lounge, massagestoelen, souvenirwinkel & receptie door, vervolgens langs de pub en dan moet je de tweede gigantische ontbijtzaal hebben. Alles ziet er hier behoorlijk luxieus uit. I can get use to this!

XxxxX

Reacties

Reacties

Lostie

Ik krijg spontaan zin om zelf op vakantie te gaan, hoe zou dat nu toch komen? Het thuisfront verwacht natuurlijk wel foto's van jullie twee in de zandbak!

AeneA

Hallo Leeuw en Monkie...
fijn te lezen dat jullie na een lange rit en zit goed zijn aangekomen in het hotel.
Ik wens jullie een hele fijne vacantie en vooral mooi weer. Geniet van de rust, de ruimte, de natuur en Leeuw, laat de pc maar even rusten. Die kan best wel even een paar dagen zonder jou... :-)
Liefs

Isaia

Mooie kamer en achtertuin !!! Ziet er goed uit.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!