Nog twee nachtjes slapen

Oeoeoehhh spannend!

Haha, ik kijk er echt naar uit. Morgen staat er nog wel het één en ander op de planning, dus ik denk niet dat ik morgenavond nog tijd heb om een logje te maken.

Ik moet nog even naar de Amsterdamse Poort fietsenom een bestelling op te halen, en nog een aantal kleine boodschappen doen. Ik ben in ieder geval blij met mijn nieuwe fietstassen, thanks mom <3. Ik heb de bagagelijst opgesteld, die hoef ik morgen alleen maar uit te printen en door het huis te lopen om de spullen te verzamelen. Overigens isons moedersde contactpersoon, jullie weten haar allemaal wel te vinden.Voordat ik ga laat ik nog een kopie instructies voor de poezen achter voor de buurman, en geef ik mn kleine lieverds nog een paar flinke knuffels. Ik moet nog even een treinticket regelen naar Oss, het vuilnis even buiten gooien. (Ik hoef dus niet gewaarschuwd te worden om mijn container aan de straat te zetten, hahahaha). Ik heb nog even wat informatie op een rij gezet die ik mee moet nemen. En nog even in Excel een wisselkoers tabel in elkaar zetten en uitprinten. En dan ben ik er he-le-maal klaar voor!

Maandagochtend vertrekken we naar onze bestemming waar we 's avonds aan hopen te komen. Het is ongeveer acht uur rijden, maar we gaan om de twee uur uiteraard pauzeren. Zondagavond gaan we er voor zitten en de besteroutes uitstippelen.Ik hoop dat de wifi connectie in het hotel een beetje stabiel is, zodat ik jullie dagelijks van verhalen/foto's kan voorzien, en jullie een beetje weten waar we uithangen en waar we mee bezig zijn.

Ik hoop dat ik nog voldoende herken in Praag, sinds de laatste keer dat ik er geweest ben. Gezien de staat van monumentale panden zal dit ongetwijfeld wel zo zijn.De stadsplattegrond en metronet zitten zo langzamerhandin mijn hoofd, en ik heb een kaart bij me, dus dat zal allemaal wel goed komen. Ik heb er echt ontzettend veel zin in, even weg uit de dagelijkse beslommeringen en er even op uit. Niets aan je hoofd en je niet druk hoeven maken om wat er thuis al dan niet allemaal gebeurd. Ik heb de afgelopen 8 weken flink gewerkt en heb nog geen dag een vakantiegevoel gehad, tussen de studies door, dus ik hoop dat dit zondagavond ook écht in begint te zakken en ik optimaal kan genieten.

Vergeet jezelf niet in de mailinglijst in te schrijven, zodat je op de hoogte blijft van iedere verandering...!

Reacties

Reacties

Remko

Ik wens jullie onwijs veel plezier toe. En dat jullie veel leuke belevenissen en spannende avonturen zullen beleven.

Heel veeeel plezier en hoop dat het weer er prachtig zal zijn.

Greetz Remko

Mystica

Have Fun en Enjoy the Ride :)

Jeffrey

Ik wens jullie een hele fijne vakantie! ^_^

Groetjes,
Jeffrey

Isaia

Je hebt je goed voorbereid. Klinkt allemaal goed. Heel veel plezier samen en een fijne week>
Lieve groet Isaia

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!